Veelgestelde vragen
Contact opnemen
wie is YCZS Skin care products?
YCZS Skin care products is een officiële distributeur van het merk [comfort zone] huidverzorgingsproducten. YCZS Skin care products (voorheen Your [comfort zone] Shop) is eigendom van Room for Beauty, gevestigd in Den Haag, Nederland.
Hoe kan ik jullie bereiken?
YCZS Skin care products is bereikbaar van dinsdag t/m zaterdag 09.30 - 17.30 uur, vrijdag tot 12.00 uur.
Stuur uw e-mail naar info@yczs.eu en wij zullen uw vraag zo snel mogelijk, meestal dezelfde dag, beantwoorden.
Bezoek- en postadres:
Stevinstraat 153
2587 ED Den Haag
Nederland
Telefoon: +31 (0)70 - 33 55 177
E-mail: info@yczs.eu
Hoe kan ik een vraag stellen over een product?
Vragen of opmerkingen over onze producten en diensten zijn zeer welkom en we zullen ons best doen deze zo volledig mogelijk te beantwoorden.
U kunt contact met ons opnemen via:
Telefoon: +31 (0)70 - 33 55 177
E-mail:info@yczs.eu
Ik heb een klacht. Wat kan ik doen?
Conform de voorwaarden van de Stichting Webshop Keurmerk hebben wij een klachtenprocedure opgesteld: Klachten over de uitvoering van de overeenkomst (leveranties, gehanteerde kortingen) moeten binnen 14 dagen na ontvangst van uw bestelling, volledig en duidelijk omschreven bij ons worden ingediend.
Dit kan via e-mailadres info@yczs.eu of gedurende werkdagen telefonisch (0031(0)70-3355177).
De bij ons ingediende klachten worden binnen een termijn van 14 dagen gerekend vanaf de datum van ontvangst beantwoord. Als een klacht een voorzienbaar langere verwerkingstijd vraagt, wordt door ons binnen de termijn van 14 dagen geantwoord met een bericht van ontvangst en een indicatie wanneer u een meer uitvoerig antwoord kunt verwachten. Een klacht over een product, dienst of de service van ons kan eveneens worden ingediend via een klachtenformulier van de website van de Stichting Webshop Keurmerk: www.keurmerk.info. De klacht wordt dan zowel naar ons als naar de Stichting Webshop Keurmerk gestuurd. Indien de klacht niet in onderling overleg kan worden opgelost ontstaat een geschil dat vatbaar is voor de geschillenregeling. Voor meer informatie zie onze algemene voorwaarden.
Bestellen
Hoe weet ik zeker dan mijn bestelling geplaatst is?
Dit antwoord wordt zo spoedig geformuleerd! In de tussentijd kunt u contact opnemen via emailadres info@yczs.eu of gedurende werkdagen telefonisch op +31(0)70-3355177.
Hoe kan ik mijn bestelling annuleren?
Wanneer u uw bestelling wilt annuleren; stuurt u ons s.v.p. direct een e-mail met een annuleringsverzoek. Indien u reeds betaald had, betalen wij u het bedrag binnen 14 dagen terug. Mocht uw bestelling toch al onderweg zijn, dan dient u het pakket aan ons te retourneren. De retour verzendkosten zijn dan voor uw rekening. Voor meer informatie zie onze algemene voorwaarden.
Mijn bestelling is een cadeau.
Wat leuk dat u een [comfort zone] product cadeau geeft! U kunt dit vermelden in het opmerkingenveld als u de bestelling plaatst. Uw bestelling wordt dan in cadeaupapier verpakt en de factuur/pakbon wordt dan niet in het pakket meegezonden.
Samples bestellen
Gratis samples; hoe werkt het?
Sample-sets zijn verkrijgbaar als persoonlijke keuze, gratis bij bestelling van uw producten. Van de meeste producten hebben wij samples / proefsachets beschikbaar. Deze worden gepresenteerd in een set met een aantal sachets onder de naam van het systeem. Soms bestaat een set uit slechts één of twee sachets. Wij bieden u deze in ruime mate aan zodat u vrijblijvend kennis kunt maken met al onze bijzondere producten. De sample-set bevat niet altijd alle producten uit een systeem of lijn. In de shop vindt u de informatie welke sachets er in een set zitten. U kunt vanuit die informatie geen sample-sets bestellen, die gelegenheid krijgt u aan het eind van uw bestelling. Op deze pagina vindt u het complete overzicht van alle samples.
Hoe bestel ik de gratis samples?
- Aan het eind van uw bestelling ziet u een knop met een dropdown box waar u uw keuze van samples kunt aanvinken.- U kunt hetzelfde aantal sample-sets bestellen als het aantal producten dat u besteld heeft.- Uw keuze van sample-set kan steeds alleen verschillende samples-sets bevatten.- Als u geen keuze kunt of wilt maken, kunnen wij dat voor u doen. U kunt ook bij het opmerkingen veld aangeven in bijvoorbeeld welke producten u geïnteresseerd bent.
Ik wil geen samples bij mijn bestelling ontvangen
In het afrekenscherm vindt u een dropdown voor het kiezen van uw sample(s). Hier is ook een keuze mogelijkheid om aan te geven dat u geen samples wilt ontvangen.
Betaling
Hoe kan ik mijn bestelling via de website betalen?
U kunt bij YCZS Skin care products in een beveiligde betaalomgeving betalen met Ideal, SOFORT banking, Bancontact/Mister Cash, GIROPAY, PayPal of Creditcard. Het betalingsverkeer van YCZS Skin care products loopt via een beveiligde, zogenaamde SSL-verbinding naar het internationale betaalplatform Cardgate. Door deze speciale verbinding kunnen uw betalingen maximaal beveiligd plaatsvinden en is de bescherming van uw privacy gewaarborgd.
De betaling via Ideal (voor Rabo, ABN Amro, SNS en ING rekeninghouders), stelt u in de gelegenheid om direct via Internet bankieren, uw bestelling te betalen.
Voor betalingen met PayPal kunt u een gratis account aanmaken op de website van PayPal. Betalingen lopen via de beveiligde betaalomgeving van PayPal, vertrouwd door de gegarandeerde koper-bescherming.
Voor de betaling met Mastercard, Maestro of Visa heeft YCZS Skin care products een speciaal 3-D Secure contract afgesloten. De betalingen lopen via MasterCard SecureCode en Verified by Visa, de meest fraudebestendige en veilige manier van betalen.
Kan ik het bedrag zelf overmaken?
Ja, u kunt er ook voor kiezen om het bedrag zelf over te maken van uw bankrekening. De betaling dient plaats te vinden naar:
Bankrekening (IBAN): NL21ABNA0624951103
t.n.v. YCZS Skin care products te Den Haag,
onder vermelding van uw bestelnummer.
BIC-code: ABNANL2A
Zodra de betaling ontvangen is, zal uw bestelling in behandeling worden genomen.
Kan ik achteraf betalen?
Ja, dat is mogelijk. Voor betaling achteraf (alleen binnen Nederland) maken wij gebruik van de Rembours-service vanPostNL. U betaalt dan het factuurbedrag aan de bezorger van PostNL. Deze service is in tegenstelling tot de andere verzendmethoden e/o betaalwijzen niet gratis. Wanneer u kiest voor deze verzendmethode (uitsluitend binnen Nederland mogelijk) zal automatisch het kostenbedrag bij uw bestelling worden opgeteld.
Waarom is mijn betaling geweigerd?
Creditcardbetalingen kunnen om verschillende redenen worden geweigerd. Is je creditcard verlopen? Heb je de juiste gegevens ingevuld? De juiste CVC-code?
Als het probleem zich blijft voordoen, neem dan contact op met je bank of creditcardmaatschappij.
Zijn de BTW en de verzendkosten bij de prijs inbegrepen?
Voor zowel binnenlandse als buitenlandse bestellingen is het Nederlands BTW-tarief van 21% inbegrepen in op de website getoonde prijs.
De verzendkosten zijn afhankelijk van het land waar de bestelling bezorgd wordt, en het totaalbedrag van de bestelling
Voor bestellingen vanuit het buitenland worden deze in de checkout-pagina voor u berekend.
Bestellingen binnen Nederland
Bestellingen boven € 50,00 : Geen verzendkosten
Bestellingen onder € 50,00 : Bijdrage van € 6,95 in de verzendkosten
Kan ik een factuur krijgen waarop de BTW apart genoemd is?
Hiervoor kunt u contact opnemen via emailadres info@yczs.eu of gedurende werkdagen telefonisch op +31(0)70-3355177.
Verzending en levering
Wat zijn de verzendkosten?
Bestellingen binnen Nederland:
Boven €50,- geen verzendkosten
Onder €50,- bijdrage aan verzendkosten €6,95
Hoe weet ik of mijn bestelling verzonden is?
U krijgt van ons en/of van de bezorgservice een bericht per email, wanneer de bestelling onderweg is. U kunt daarna de bestelling volgen via track&trace.
Wanneer wordt mijn bestelling bezorgd?
In principe leveren wij in Nederland binnen 2-4 werkdagen.
Binnen de Europese Unie worden bestellingen na betaling geleverd binnen 3 tot 6 werkdagen. Buiten de Europese Unie kan er een langere tijd tot aflevering nodig zijn.
Bij overmacht-situaties (zoals stakingen,natuurrampen e.d.) brengen wij u op de hoogte van de voortgang en de geschatte vertraging. In de vakantieperiodes (juli-augustus en december) kan er een kleine vertraging optreden, die te maken heeft met leveranties uit het buitenland.
U kunt pakketten, verzonden buiten de Europese Unie, altijd volgen via het track & trace nummer wat u per e-mail toegezonden krijgt
Kan ik mijn bestelling volgen?
Ja, dan kan. Zodra uw bestelling verzonden is ontvangt u per mail een track & trace nummer, waarmee u online uw bestelling kunt volgen.
Wat moet ik doen als ik mijn bestelling niet heb ontvangen?
U ontvangt per email een track & trace-code waarin u uw bestelling kunt volgen. Als hier het pakket als 'bezorgd' vermeld staat, en u heeft nog niets ontvangen, neemt u dan contact op met de bezorgservice. Een regelmatig voorkomende situatie is dat het dan bij de buren bezorgd is, de pakketbezorger laat hiervan een melding achter in uw brievenbus.
Kan ik mijn bestelling laten bezorgen bij een postbus?
Nee dat kan helaas niet. Uw bestelling kan alleen op een fysiek adres worden afgeleverd.
Retourneren
Hoe kan ik mijn bestelling retourneren?
Uw retourzending dient aan de volgende voorwaarden te voldoen:
- u plaatst de goed afgesloten producten in een stevige kartonnen verpakking;
- U voegt het volledig ingevulde retourformulier bij. Download hier het retourformulier
- ter bescherming van het product is er voldoende droog vulmateriaal in de verpakking;
- u stuurt het pakket naar het volgende adres:
YCZS Skin care products
Stevinstraat 153
2587 ED Den Haag
NEDERLAND
- de afzender dient duidelijk vermeld te zijn op het pakket;
- na verzending ontvangen wij van u per e-mail de Track & Trace Code van het pakket, zodat wij het pakket kunnen volgen. Deze e-mail stuurt u aan: info@yczs.eu ;
- indien uw retourzending onderweg van u naar YCZS Skin care products vermist of beschadigt raakt bent u hiervoor verantwoordelijk. Wij raden u daarom aan het pakket verzekerd retour te zenden;
- u ontvangt van ons bericht wanneer uw pakket door ons is ontvangen.
Wat zijn de retourvoorwaarden?
Bij de aankoop van onze producten heeft u de mogelijkheid de overeenkomst zonder opgave van redenen te ontbinden binnen een termijn van 14 dagen. Deze bedenktijd gaat in op de dag van ontvangst van het product. Tijdens de bedenktijd dient u zorgvuldig om te gaan met het product en de verpakking. U mag het product slechts in zoverre uitpakken om te kunnen beoordelen of u het product wenst te behouden.
LET OP: Verbroken zegels, aangebroken, geopende potten, tubes, flessen en/of beschadigde verpakkingen worden niet teruggenomen. Indien u van uw herroepingsrecht gebruik maakt, dient u het product met alle geleverde toebehoren en - indien redelijkerwijze mogelijk in de originele staat en verpakking aan ons te retourneren, conform de door ons verstrekte redelijke en duidelijke instructies. Bij gebruikmaking van uw herroepingsrecht ontvangt u het volledige aankoopbedrag plus eventueel betaalde verzendkosten retour binnen 14 dagen na een correcte retourontvangst van de producten. De verzendkosten van uw retourzending zijn voor uw eigen rekening. Voor volledige restitutie van het aankoopbedrag dient u de retourzending voldoende gefrankeerd aan ons te verzenden. Indien uw retourzending onderweg van u naar YCZS Skin care products vermist of beschadigd raakt bent u hiervoor zelf verantwoordelijk. Wij raden u daarom aan het pakket verzekerd retour te zenden.
Ik heb een klacht over een ontvangen product.
Conform de voorwaarden van de Stichting Webshop Keurmerk hebben wij een klachtenprocedure opgesteld: Klachten over de uitvoering van de overeenkomst (leveranties, gehanteerde kortingen) moeten binnen 14 dagen na ontvangst van uw bestelling, volledig en duidelijk omschreven bij ons worden ingediend.
Dit kan via e-mailadres info@yczs.eu of gedurende werkdagen telefonisch (0031(0)70-3355177).
De bij ons ingediende klachten worden binnen een termijn van 14 dagen gerekend vanaf de datum van ontvangst beantwoord. Als een klacht een voorzienbaar langere verwerkingstijd vraagt, wordt door ons binnen de termijn van 14 dagen geantwoord met een bericht van ontvangst en een indicatie wanneer u een meer uitvoerig antwoord kunt verwachten. Een klacht over een product, dienst of de service van ons kan eveneens worden ingediend via een klachtenformulier van de website van de Stichting Webshop Keurmerk: www.keurmerk.info. De klacht wordt dan zowel naar ons als naar de Stichting Webshop Keurmerk gestuurd. Indien de klacht niet in onderling overleg kan worden opgelost ontstaat een geschil dat vatbaar is voor de geschillenregeling.
Mijn account
Hoe kan ik de status van mijn bestelling zien?
Hiervoor kunt u contact opnemen via emailadres info@yczs.eu of gedurende werkdagen telefonisch op +31(0)70-3355177.
Ik ben mijn wachtwoord vergeten. Wat moet ik doen?
Dit antwoord wordt zo spoedig geformuleerd! In de tussentijd kunt u contact opnemen via emailadres info@yczs.eu of gedurende werkdagen telefonisch op +31(0)70-3355177.
Hoe maak ik een account aan?
Dit antwoord wordt zo spoedig geformuleerd! In de tussentijd kunt u contact opnemen via emailadres info@yczs.eu of gedurende werkdagen telefonisch op +31(0)70-3355177.
Kan ik ook bestellen zonder een account aan te maken?
Jawel, u kunt natuurlijk ook een éénmalige bestelling doen.
Privacy en klantgegevens
Hoe gaat YCZS Skin care products om met mijn klantgegevens?
YCZS Skin care products respecteert uw privacy. Als u via onze website bestelt hebben we echter bepaalde gegevens van u nodig om uw bestelling te kunnen verwerken of - indien nodig - om contact met u op te nemen. Met deze gegevens gaan we uiterst zorgvuldig en respectvol om.
Informatie die via YCZS Skin care products verzameld wordt, wordt binnen YCZS Skin care products voor drie doelen gebruikt. Ten eerste verzamelen wij informatie om te bepalen hoe we onze website kunnen verbeteren, door te kijken welke omgevingen, mogelijkheden en producten het populairst zijn. Ten tweede verzamelen wij informatie om onze website voor onze klanten te personaliseren. We kunnen je bijvoorbeeld producten of mogelijkheden aanraden op basis van de producten die je eerder besteld hebt. Ten slotte houden we in de gaten van welke domeinen onze bezoekers komen. Gegevens die via YCZS Skin care products worden verzameld, analyseren we alleen intern voor trends en statistieken. Persoonlijke informatie van onze klanten wordt niet verkocht of verhuurd, of overgedragen aan derden. Persoonsgegevens worden natuurlijk beschermd door ons privacybeleid en volgens het toepasselijke recht van het betreffende afzetgebied.
Download hier onze volledige privacyverklaring
Hoe veilig is bestellen via YCZS Skin care products ?
YCZS Skin care products heeft een webshop keurmerk, een beveiligde betaalomgeving en een gecertificeerde SSL-verbinding
Wat is jullie cookiebeleid?
Er bestaan verschillende technologieën, bijv. cookies, die worden gebruikt om je gepersonaliseerde informatie van een website te geven. Een cookie is data die door een website naar je browser wordt gestuurd en vervolgens op je systeem bewaard wordt. Sommige van onze pagina's maken gebruik van cookies of andere technologiën om je een betere service te kunnen bieden bij je volgende bezoek aan onze website. We gebruiken deze cookies bijvoorbeeld om je klikken te volgen als je op onze website browst, de items bij te houden die je in je winkelmandje plaatst, ons te vertellen of je YCZS Skin care products al eerder hebt bezocht, en om er achter te komen of je via een bepaalde link op onze website bent beland. Je kunt je browser zo instellen dat je wordt gewaarschuwd als je een cookie ontvangt. Zo kun je zelf beslissen of je cookies wel of niet accepteert.
Mijn vraag staat er niet tussen!
Wij doen ons best u alle mogelijke vragen te beantwoorden via deze FAQ. Als uw vraag hiermee niet beantwoord is, verzoeken wij u om contact met ons op te nemen via e-mailadres info@yczs.eu of gedurende werkdagen telefonisch op +31(0)70-3355177.
Ook kunt u onderstaand contactformulier gebruiken. Wij antwoorden u zo spoedig mogelijk, doch altijd binnen één - 2 werkdagen.